top of page

שאלות נפוצות (FAQ)

במקום להמתין לטיפול ע”י התמיכה, אספנו עבורכם מספר שאלות נפוצות של לקוחותינו, ואת תשובותיהן שייתכן ויעזרו לכם.

  • אילו קבצים יש לשלוח לתמיכה לקבלת טיפול מיטבי?
    כדי שנוכל לעזור ביעילות ובזריזות, מומלץ לנסח שאלה לתמיכה מפורטת ככל שניתן כולל צילומי מסך של שגיאות במידה ונתקלים בהן. בנוסף, רצוי לשלוח גם את המודל (רוויט או סופיסטיק) ביחד עם תיקיית סופיסטיק המכילה את המידע הרלוונטי של הרצת המודל. ללא קבצי סופיסטיק קשה עד בלתי אפשרי לשחזר את השגיאה בצד שלנו.
  • יש לי רישיון ל-SOFiPLUS והוא לא נפתח, מה הבעיה?
    סביר להניח שהותקן מוצר ה-SOFiPLUS הלא נכון. ישנם שני מוצרים לכל גרסה (שנה): SOFiPLUS ו-SOFiPLUS-X. אם בבעלותך רישיון SOFiPLUS-X, יש להתקין אותו ב-SAM ואין צורך להתקין בנוסף גרסת AutoCAD. אם אין בבעלותך רישיון SOFiPLUS-X, יש להתקין את תוכנת AutoCAD ואת מוצר SOFiPLUS ב-SAM בגרסה התואמת לגרסת האוטוקאד. כך לדוגמה, עבור AutoCAD 2023 יש להתקין את SOFiPLUS 2023. שימו לב: יש להתקין מוצר אחד בלבד מבין השניים, SOFiPLUS או SOFiPLUS-X ובעת שינוי להסיר את המוצר האחר.
  • מדוע כתוב כי רישיון מוצר סופיסטיק פג אם ידוע לי כי הרישיון שלי בתוקף?
    יש לפתוח את תוכנת התקנת מוצרי סופיסטיק (SOFiSTiK Application Manager) או בקצרה SAM, ללחוץ על כפתור המפתח לניהול רישיונות, וביצוע עדכון ע”י לחיצה על Update.
  • אני מנסה להריץ אנליזה עם סופיסטיק ונתקל בשגיאת CDBase. כיצד לפתור את הבעיה?
    לעיתים כאשר הופסקה הרצה של מודול בעת חישוב אנליזה, או כאשר יותר ממשתמש אחד מנסה להריץ את אותו המודל במקביל, קובץ ה-CDB של סופיסטיק, המכיל את נתוני האנליזה של המודל, עלול להינעל כדי למנוע השחתת קובץ והודעות שגיאה אלו יופיעו: כדי לפתוח את הנעילה ולהמשיך באנליזה, יש לבצע פעולת "Clean Locks". ראו כיצד לעשות זאת בשתי סביבות עבודה: 1. בסביבת Autodesk Revit: תחת לשונית "SOFiSTiK Analysis", יש ללחוץ על "Folders" ולאחר מכן על "Working Directory" כדי לפתוח את תיקיית הפרויקט. לחילופין, ניתן פשוט לנווט למיקום הקובץ בסייר הקבצים של מערכת ההפעלה. ⚠️ הערה: כדי למצוא את הקובץ בתייקית הפרויקט, ניתן לחפש את "*.CDB" בשורת החיפוש. לאחר מכן, בתיקיית הפרויקט, יש ללחוץ על קובץ ה-CDB (בשם קובץ הרוויט עם סמלון הדמיה) עם המקש הימני בעכבר. בחלון הנפתח יש ללחוץ על "SOFiSTiK 20XX" ואז על "Clean Locks". כעת, יש לפתוח מחדש את המודל והאנליזה צפויה לעבוד כרגיל. במידה ואתם עדיין נתקלים בבעיה, מוזמנים לפנות אלינו במייל לתמיכה כאן: support@sofistik.co.il. 2. בסביבת SOFiSTiK Structural Desktop (SSD): תחת לשונית "Home", יש ללחוץ על "Database Tools" ואז על "Clean Locks" כדי לשחרר את נעילת הקובץ. כעת ניתן להמשיך באנליזה כרגיל.
bottom of page