top of page

קבלת תמיכה ישירות מאוטודסק

תמונת הסופר/ת: Yardena KaneYardena Kane

אוטודסק מאפשרים למשתמשים לפתוח קריאה ישירות מולם ומתחייבים למענה תוך 24 שעות. ניתן לפתוח קריאה או לקבוע שיחה עם נציג אוטודסק.


מדריך זה מציג בשלבים, כיצד לפתוח קריאה או לקבוע שיחה באתר אוטודסק.


 


  1. נווטו ל-Contact Customer Support באתר אוטודסק.


תחילה, וודאו כי החשבון שלכם מחובר. אם לא, לחצו על Sign-in והכניסו את פרטי המשתמש שלכם.


מוצגות 4 אפשרויות תמיכה:

משמאל לימין: סיוע ברכישה, הורדה והתקנת מוצרים, תמיכה בשימוש, ניהול חשבון.

במקרה של שאלה כללית שאינה קשורה ברכישה, הורדה והתקנה של מוצרים וניהול חשבון, בחרו באפשרות "Using and troubleshooting my software".


Autodesk contact support
 

  1. בחרו את המוצר ומלאו את פרטי הקריאה.

Autodesk product and issue description

לאחר מילוי פרטי הקריאה, לחצו על "See options".


 

  1. בחרו את האפשרות המתאימה לכם:


  • לקביעת שיחה עם נציג אוטודסק (באנגלית), לפי זמינות הנציגים - לחצו על "Schedule a call" (ראו סעיף 4 במדריך זה).

  • לפתיחת קריאה (באנגלית) - מענה ראשוני תוך יום עסקים אחד - לחצו על "Create a case" (ראו סעיף 7 במדריך זה).

Contact Autodesk options call/case

⚠️ הערה: בהמשך העמוד, תחת "Self-service options" - מופיעות הצעות של אוטודסק לפתרון הבעיה על פי פרטי המקרה שפורטו בעמוד הקודם. בזמן ההמתנה לנציג אוטודסק, ניתן לעיין בפתרונות המוצעים ולראות אם הם עונים על השאלה.


 

  1. קביעת שיחה עם נציג אוטודסק

בחרו באפשרות קביעת שיחה עם נציג ("Schedule a call").

בעמוד הבא, תתבקשו להקליד מספר טלפון להתקשרות, גרסת מוצר, מערכת הפעלה של המחשב עליו אתם עובדים, אפשרות להוספת פירוט נוסף למקרה ואפשרות להוספת קבצים.

להמשך, לחצו על "Next".

Schedule a call info

בחרו יום ושעה להתקשרות.

שימו לב ל- Time Zone GMT+2. זהו שעון ישראל.

וודאו את פרטי ההתקשרות ואת השעה שנקבעה, ולחצו על אישור ("Confirm call").

Confirm call details

נציג אוטודסק יתקשר בשעה שנקבעה אל מספר הטלפון שסופק. שימו לב שהשיחה מתבצעת באנגלית, המשך טיפול בפניה לפי שיקול דעת הנציג ובהתאם לצורך.


 

  1. לפתיחת קריאה בכתב לחצו על "Create a case"

לפותחים קריאה בכתב יינתן מענה תוך כיום עסקים אחד.

השלימו פרטים - טלפון להתקשרות במידת הצורך, גרסת מוצר, פירוט נוסף של התקלה, מערכת הפעלה של המחשב, אפשרות להוספת קבצים.

בסיום לחצו על "Submit".

Create a case Autodesk

נציג אוטודסק יעיין בפרטי הקריאה ויצור קשר בתוך יום עסקים אחד להמשך טיפול. שימו לב שההתכתבות מתבצעת באנגלית. המשך טיפול בפניה לפי שיקול דעת הנציג ובהתאם לצורך.


 

לקוחות סופיסטיק במסלול 'תמיכה מקומית' נהנים מתמיכה מלאה בעברית הכוללת התחברות מרחוק למחשב, פתרון תקלות מהיר, וסיוע בפתיחת קריאה והתנהלות מול אוטודסק במידת הצורך.

למידע נוסף אודות מסלולי התמיכה, תקנון התמיכה והצטרפות למסלולים, לחצו על הכפתור מטה.

 




לשאלות נפוצות

bottom of page