שאלות נפוצות (FAQ)

במקום להמתין לטיפול ע”י התמיכה, אספנו עבורכם מספר שאלות נפוצות של לקוחותינו, ואת תשובותיהן שייתכן ויעזרו לכם.

כדי שנוכל לעזור ביעילות ובזריזות, מומלץ לנסח שאלה לתמיכה מפורטת ככל שניתן כולל צילומי מסך של שגיאות במידה ונתקלים בהן. בנוסף, רצוי לשלוח גם את המודל (רוויט או סופיסטיק) ביחד עם תיקיית סופיסטיק המכילה את המידע הרלוונטי של הרצת המודל. ללא קבצי סופיסטיק קשה עד בלתי אפשרי לשחזר את השגיאה בצד שלנו.

סביר להניח שהותקן מוצר ה-SOFiPLUS הלא נכון. ישנם שני מוצרים לכל גרסה (שנה): SOFiPLUS ו-SOFiPLUS-X.

אם בבעלותך רישיון SOFiPLUS-X, יש להתקין אותו ב-SAM ואין צורך להתקין בנוסף גרסת AutoCAD.

אם אין בבעלותך רישיון SOFiPLUS-X, יש להתקין את תוכנת AutoCAD ואת מוצר SOFiPLUS ב-SAM בגרסה התואמת לגרסת האוטוקאד. כך לדוגמה, עבור AutoCAD 2023 יש להתקין את SOFiPLUS 2023.

שימו לב: יש להתקין מוצר אחד בלבד מבין השניים, SOFiPLUS או SOFiPLUS-X ובעת שינוי להסיר את המוצר האחר.

יש לפתוח את תוכנת התקנת מוצרי סופיסטיק (SOFiSTiK Application Manager) או בקצרה SAM, ללחוץ על כפתור המפתח לניהול רישיונות, וביצוע עדכון ע”י לחיצה על Update.

במיוחד עבור שאלה זו, הכנו סרטון קצר המדגים כיצד לבצע התקנת עדכונים של מוצרי אוטודסק. לחצו לצפיה.

במידה והתקנת עדכונים של מוצר אוטודסק כלשהו, דרך תוכנת Autodesk Access, נעצרת ב-97%, ייתכן וקבצי ההתקנה נפגמו ברקע.

התקנת עדכון אוטודסק נעצרת על 97%

כדי להתמודד עם בעיה זו, מומלץ להוריד ולהתקין את העדכון הרלוונטי דרך עמוד “Product Updatesבאתר של אוטודסק, בעמוד חשבון המשתמש.

התקנת עדכוני אוטודסק דרך האתר

דרך נוספת לפתרון היא למחוק את הקבצים הזמניים הנמצאים במיקום “%TEMP%” ולהתחיל את ההתקנה מחדש בתוכנת Autodesk Access.

❣️שימו לב: יש לבחור בתצוגה של כל העדכונים (“All“) במידה ולא הותקנו עדכונים זמן רב.

לפני שנתחבר אליכם מרחוק ונעזור לכם לפתור בעיה נקודתית, ייתכן ומדובר בבעיה הנובעת מעבודת תחזוקה על פלטפורמת הענן של חברת Autodesk.

אנו ממליצים לבדוק את סטטוס שרתי הענן ע”י לחיצה כאן. במידה והשרת למטה, יש להיעזר בסבלנות והבעיה תיפתר בהקדם האפשרי ע”י אוטודסק.

 

Autodesk Health Dashboard

מוצרי אוטודסק הם תוכנות כבדות אשר לעיתים משאירות שאריות על מערכת ההפעלה בעת הסרה שלהן, במיוחד תוכנת Autodesk Revit. שאריות אלו עלולות ליצור התנגשויות ושגיאות בעת התקנה מחודשת של התוכנה.

שגיאת התקנה של מוצר אוטודסק

כדי לפתור בעיה זו, יש לבצע הסרה נקייה של התוכנה בטרם מבצעים התקנה מחודשת!

למדריך מפורט בנושא, ע”י חברת אוטודסק, לחצו כאן וקראו כיצד לבצע הסרה נקייה של רוויט, שלב אחר שלב.

כדי לקבל גישה, בפעם הראשונה, לענן של אוטודסק, בין אם מדובר ב-BIM360 או בפלטפורמה החדשה Autodesk Construction Cloud (ACC), יש לוודא כי רכשתם רישיון מתאים (כגון Docs, Build, BIM Collaborate או BIM Collaborate Pro). מעוניינים ברכישת רישיון? השאירו פרטים בעמוד המוצר המתאים ונשמח לשלוח לכם הצעת מחיר!

לאחר הרכישה, יש לשייך את הרישיון למשתמש באתר ניהול המשתמשים של אוטודסק. לחצו כאן למדריך על שיוך רישיונות של אוטודסק.

לבסוף, יש לנווט לעמוד All Products and Services באתר של אוטודסק וללחוץ על כפתור Access תחת הרישיון המתאים שנרכש.

Access BIM Collaborate

לאחר מכן תופיע אפשרות לבחור במיקום השרתים הדרוש. מומלץ לפתוח בשרתים האמריקאיים אלא אם קיימת דרישה מבעלי הפרויקט שלכם לשרתים אירופאים.

Select an ACC Server

⚠️ שימו לב: במידה ואפשרות זו לבחירת שרת לא הוצגה והגעתם למסך של BIM360 או של ACC, אך אין לכם הרשאות ניהול (Admin Settings), ייתכן וכבר פתחתם גישה לענן ואתם מחוברים לשרתים במיקום הלא נכון.

במידה ועדיין הגישה חסומה, ייתכן והמשתמש עדיין לא הופעל. למדריך מפורט יותר בנושא לחצו כאן. לכל שאלה ובעזרה נוספת, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בתמיכה.

נשמח לסייע בכל נושא